راهنمای خرید درب ضدسرقت

درب ضدسرقت
معرفی انواع درب ضدسرقت و بررسی تفاوت های آن ها
۱۳۹۶-۱۱-۱۰
AltindoorLock
معرفی انواع قفل درب ضدسرقت
۱۳۹۶-۱۱-۱۰

راهنمای خرید درب ضدسرقت

درب_ضدسرقت

هر بخش از ساختمان نیاز به درب مناسب خود دارد.آیا تاکنون از خود پرسیده اید در هنگام خرید درب ضد سرقت چه نکاتی را باید مورد توجه قرار گیرد؟استحکام دربهای ضدسرقت ، رویه و چهارچوب چگونه باید مدنظر قرار گیرد؟

در ادامه با همراه باشید…

 

  • از ضریب ایمنی دربهای ضد سرقت با توجه به وجود سیستم های امنیتی مناسب نظیر قفل شب بند، قفل های هوشمند، ساختاردرب اطمینان حاصل نمایید. ضمناً با توجه به اینکه درب ضد سرقت در کدام بخش ساختمان استفاده می شود می بایست این موضوع دقیق تر مورد بررسی قرار گیرد. دربهای ویلایی یا لابی نسبت به دربهای آپارتمانی از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار می باشد.

 

altindoor

 

  • به جهت اطمینان از استحکام دربهای ضد سرقت، ضخامت رویه درب و همچنین چارچوب نیز باید مورد توجه قرار گیرد. پیشنهاد می گردد حداقل ضخامت رویه ۰٫۸ میلیمتر و حداقل ضخامت چارچوب ۱٫۲ میلیمتر می باشد.

 

  • جنس رویه درب ضد سرقت در انواع مختلف می باشد. به عنوان مثال مورد رنگ رویه در دو نوع دکورال وچرمی بوده که البته رنگ چرمی ارزانتر بوده ولی مقاومت بالاتری در مقابل خط وخش ونور آفتاب دارد ولی دکورال زیباتر میباشد .و یا رویه ام دی اف دربهای ضد سرقت است که میتواند از نوع سی ان سی یا برجسته یا روکش پی وی سی باشد که روکش پی وی سی پایین ترین قیمت را دارد مشتری با توجه به قیمت داده شده توسط فروشگاه باید دقت نماید که چه نوع روکشی در فاکتور خرید قید میگردد.

 

  • عایق بودن درب ضد سرقت یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب این نوع دربها می باشد.دربهای ضد سرقت باید از انتقال صدا و حرارت جلوگیری نموده و ترجیحا ضد حریق باشد.

 

  • لولای درب ضد سرقت باید به تعداد کافی بوده و پس از بسته شدن به گونه ای باشد که مخفی شده چرا که این مسئله در زیبایی دربها تاثیرگذار می باشد.

 

  • با توجه به اینکه در مناطق خشک، سردسیری و یا مرطوب زندگی می کنیددرب ضد سرقت را مناسب با اقلیم منطقه تهیه نمائید. قابل ذکر است در مورد دربهایی که به صورت مستقیم با بیرون در تماس هستند به عنوان مثال دربهای ویلاها یادرب لابی این موضوع از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود.

 

  • درب ضد سرقت باید خدمات پس از فروش و گارانتی مناسب شرکت تولیدکننده را داشته باشد.

دیدگاه ها بسته شده است