معرفی انواع قفل درب ضدسرقت

درب_ضدسرقت
راهنمای خرید درب ضدسرقت
۱۳۹۶-۱۲-۰۸
door_case_altindoor
معرفی انواع رویه درب ضدسرقت
۱۳۹۶-۱۲-۰۸

معرفی انواع قفل درب ضدسرقت

AltindoorLock

قفل درب ضدسرقت  با سایر درب های عادی متفاوت است. می دانید که قفل های معمولی موجود را می توان به سادگی با روش های مختلفی هم چون باز کردن توسط اشیاء تیز و سنجاق، باز نمود. مغزی های قفل درب ضدسرقت را برای اینکه از امنیت بیشتری برخوردار باشد و سارقان نتوانند آن را به روش های ساده باز کنند، از انواع جدیدی استفاده می شوند که با سایر درب های معمولی متفاوت هستند.

 

قفل_درب_ضدسرقت

: در این مطلب به معرفی انواع قفل درب ضدسرقت میپردازیم امیدواریم مورد استفاده شما مشتریان گرامی قرار گیرد

قفل درب ضدسرقت به دو نوع کلیدی و هوشمند تبدیل میشوند که نوع قفل درب ضدسرقت بستگی به نظر خریدار و همچنین محل استفاده درب ضد سرقت دارد.در این مقاله به چند مورد از این گونه قفل ها به صورت خلاصه اشاره مینماییم.

 

: انواع قفل درب ضدسرقت

قفل های کلیدی –

قفل های کلیدی درب ضد سرقت به صورت کامپیوتری میباشند و دارای دو نوع کلید اصلی و فرعی میباشند که به کلید های فرعی کلید کارگری نیز گفته میشود که تعداد کلید های اصلی و فرعی در درب های ضد سرقت ساخته شده توسط ترکیه و چین متفاوت میباشد.

 

قفل_کلیدی

یکی از ویژگی های کلید درب ضد سرقت کامپیوتری بودن آن است که موجب می شود امکان ساخت از روی آن وجود نداشته باشد. اگر هم امکان کپی و ساخت کلیدهای درب ضد سرقت وجود داشته باشد این مساله مستلزم وقت زیادی است و موجب کاهش قابل توجه امکان سرقت می شود زیرا سارقین نمی توانند زمان زیادی را برای باز کردن درب منتظر بمانند.

 

قفل های هوشمند –

قفل های هوشمند به قفل هایی گفته میشود که بر روی درب ضد سرقت نصب میشوند و احتیاج به کلید ندارند و با سیستم های مختفلی نظیر اثر انگشت و کارت عمل میکنند در تمامی این قفل های هوشمند منبع تغذیه در خود درب نصب شده ونیازی به برق ساختمان ندارند.

 

اگر درب خانه خود را به قفل دیجیتال مجهز کنید دیگر هیچگاه پشت درب نخواهید ماند و تنها با حفظ بودن یک کد به راحتی وارد می شوید. از طرفی دیگر لازم نیست نگران جاگذاشتن کلید در مکانهای دیگر و امکان سو استفاده از آن باشید. اثر انگشت نیز یکی از بهترین روش های باز کردن قفل های دیجیتال است.

 

قفل_هوشمند

با وجود این قفل های دیجیتالی دیگر لازم نیست استرس قفل کردن درب منزل را داشته باشید. این قفل های دیجیتال به گونه ای ساخته شده اند که پس از هر بار خروج شما به صورت اتوماتیک درب قفل می شود و به دلیل نداشتن دستگیره امکان باز کردن آن توسط سارقین وجود ندارد. البته درب از قسمت داخلی دارای دستگیره می باشد تا بتوانید درب را باز کنید.

 

این قفل های دیجیتال هوشمند امنیت بسیار بالایی دارند زیرا باز کردن آن ها تنها به دست شما انجام می گیرد. شما وقتی از خانه بیرون می روید تا زمانی که برگردید هیچ کس امکان باز کردن درب خانه شما را نخواهد داشت.

دیدگاه ها بسته شده است