معرفی انواع رویه درب ضدسرقت

AltindoorLock
معرفی انواع قفل درب ضدسرقت
۱۳۹۷-۰۵-۱۸

معرفی انواع رویه درب ضدسرقت

door_case_altindoor

زمان خرید درب ضدسرقت یکی از پارامترهایی که لازم است به آن توجه نموده و بطور دقیق بررسی کنید رویه درب ضدسرقت می باشد که با توجه به نوع درب انواع مختلفی دارد و هر کدام از آن ها در موقعیت و مکان خاص خود به کار می رود ضمن اینکه رویه درب ضدسرقت یکی از مهمترین خصوصیت های ظاهر درب می باشد که توجه ویژه به آن می تواند زیبایی درب را دو چندان نماید. پس در ادامه با ما همراه باشید تا انواع آن را به شما معرفی نماییم :

۱-رویه برجسته لوکس :

C1030

مدل C1030

رویه برجسته لوکس از ام دی اف ۸یا ۱۰ میلیمتر (درب های آلتین درب ۱۰میل و درب های ایرانی ۸میل هستند) با رویه چوب راش یا گردو و اضافه کردن و چسباندن پروفیل های روکش شده درست می گردد سپس رویه درب ضدسرقت با رنگ پلی ارتان ویا پلی استر رنگ آمیزی می گردد؛معمولا در درب ضد سرقت ترک رویه سمت داخل از نوع برجسته انتخاب می گردد.

۲-رویه برجسته اکونومی :

3006

مدل ۳۰۰۶

رویه برجسته اکونومی درب ضد سرقت ابتدا ام دی اف با روکش گردو راش یا گردو روکش شده پس از آن قطعاتی از ام دی اف با طرحهای مختلفذ که با دستگاه سی ان سی طرح داده شده روی ام دی اف اصلی چسبانده می شود و رویه درب ضدسرقت با رنگ پلی ارتان یا پلی استر نقاشی می گردد. ضخامت ام دی اف رویه درب در این حالت معمولا” ۸ میلیمتر است

۳- رویه درب ضد سرقت CNC :

2004

مدل ۲۰۰۴

روکش چوب در درب ضد سرقت CNC ابتدا ام دی اف ۸ یا ۱۰ میلیمتر با روکش راش یا گردو روکش شده سپس در دستگاه سی ان سی طرحهای مختلف روی آن حکاکی میشود سپس رویه درب باریک پلی ارتان یا پلی استر نقاشی می گردد.

در سه نوع رویه فوق معمولا طرح رویه درب ضدسرقت سمت داخل ساختمان از نوع سی ان سی انتخاب میگردد

۴-رویه دربهای ضد سرقت نوع PVC :

AL P11

مدل AL P11

در این حالت ابتدا ام دی اف ۸میلیتری خام در دستگاه سی ان سی قرارگرفته و انواع طرحهای سی ان سی روی آن حکاکی می گرددسپس ام دی اف را در دستگاه ممبران پی وی سی که معمولا دارای طرح چوب است پرس میگردد.

۵-رویه های درب ضد سرقت نوع ملامینه :

AL M11

مدل AL M11

ام دی اف این نوع رویه ها معمولا دارای ضخامت ۵یا ۸ میلیمتر بوده که یک ورق نازک ملامین روی آن پرس می گرددسپس می توان روی داخل شیارها باریک رنگ شاپن پوشیده می شود.

دیدگاه ها بسته شده است